Noutati

Pe aceasta cale/pagina dorim sa va prezentam noile facilitati pe care lucram zi de zi, cu scopul de a va tine la curent cu noutatile privind Tourma – software pentru agentii de turism.

Module funtionale actuale:

– gestionare : clienti, bonuri de comanda, contracte clienti, vouchere clienti, contracte furnizori/touroperatori, facturi furnizori/touroperatori

– facturi si chitante clienti

– registru de casa

– atasare fisiere cu informatii (pdf, jpg, etc.) la clienti, furnizori, bon de comanda, contracte/facturi furnizori

– modul evenimente (va informeaza inainte cu 1/2/3/4 saptamani): scadenta facturi furnizori, scadenta facturi clienti, check-in clienti, expirare contracte furnizori, zile de nastere clienti

– posibilitate de export liste si nomenclator clienti – format CSV

Noutati:

Iun. 01. New Feature Registru de casa  – Chiar daca incet, dar am terminat si faza de teste a registrului de casa. In curand vom incepe upgrade-urile la clientii exitenti, aceasta versiune implica si o modificare a bazei de date. Vom publica o noua versiune demo care contine si registrul de casa. Registrul se poate printa, sau exporta in CSV.

Ian 11. New Feature si Update – Am introdus cota TVA de 20%, si posibilitatea de a exporta nomenclatoarele de clienti si datele din tabele, chiar si cu filtrele aplicate in prealabil.

Oct. 31. 2015 Info – Am inceput instalarea noii versiuni la clientii existenti.

Oct. 31. 2015 Bugfix – Pe langa testarea noii versiuni, am corectat multe bug-uri legate de facturare. In cateva saptamani avem pregatit noua versiune DEMO, care include si modulul de statistici.

Ian. 6. 2015 New Feature – Continuam sa extindem programul, si sa prelucram datele introduse in program pe tot parcursul anilor, si avansam cu partea de statistici. Lucram si pe partea grafica, sa avem datele afisate pe grafice si in tabele, care sa fie intr-un format care poate fi exportat in CSV, pentru Excel sau OpenOffice Calc.

Dec. 10.2014 Promo – Am vizitat cateva agentii de turism din Timisoara si Arad, si le-am prezentat pe scurt solutia noastra pentru  gestiune documente pentru agentii de turism. Studiind piata din Banat, am ajuns la concluzia ca multe agentii de turism folosesc deja software back-office dedicat pentru agentii de turism, dar acestia sunt agentii mai mari, cei mici, inca tin evidenta in dosare si fisiere separate pe calculator.

Nov. 21.2014 Website – Promo – Am adaugat tutoriale video pe site, si am creat pagina Facebook pentru o comunicare mai usoara cu clientii nostri.

Nov. 18.2014 New Feature – Am introdus butoane langa liste pentru adaugare, copiere, tiparire, etc. pentru a simplifica utilizarea  interfetei.

Nov. 3.2014 New Feature – Am predat catre utilizare, si am introdus in productie generarea facturilor si a chitantelor, dupa nenumerate teste si bug-fixuri. Cursul BNR a valutelor se aduce in mod automa de pe internet la pornirea programului, si este introdus/salvat in baza de date locala.

Oct. 10.2014 Info – Facturi catre clienti – Toate facilitatile enumerate mai sus sunt functionale, am corectat multe bug-uri, in cateva zile suntem pregatiti pentru lansarea versiunii finale cu facturare catre clienti, ca sa avem toate documentele necesare la un singur loc, toate generate automat in cateva minute. Totodata lucram la o noua versiune al Ghidului de utilizare.

Aug. 29.2014 Info – Facturi catre clienti – Chiar daca am intarziat cu aceasta facilitate, suntem deja in teste cu versiunea noua ce are activat facturi si chitante catre client, evidenta acestora, posibilitatea de a introduce datele firmei – pentru o flexibilitate mai mare pentru voi, deoarece pana in prezent documentele pentru tiparire trebuiau editate manual la fiecare firma in parte (personalizare), adaugare si management de utilizatori, datele acestora va apare pe factura. In cateva saptamani vom fi pregatiti pentru lansarea oficiala a versiunii complete, dupa care ne apucam de modulul de statistici.

Apr. 14.2014 Info – Contract cu turistul – O sa avem o schimbare in contract – pentru a ne conforma cu ordinul nr. 562/2014 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului turismului nr. 235/2001 privind asigurarea turistilor in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de turism, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 273 din 14.04.2014 ( http://www.legex.ro/Ordin-562-2014-133280.aspx )

Apr. 10.2014 Demo – Versiunea instalabila de catre utilizatori este pregatit. Se fac ultimele teste de instalare si o vom publica pe site in curind. Facem eforturi pentru a pregati interfata multi-utilizator, pentru a avea o mai buna urmarire a activitatii in cazul in care se foloseste pe mai multe sisteme, acesta fiind necesar la generarea facturilor.

Mar. 26.2014 Import – Introducem posibilitatea de a importa datele din alte programe, unde deja aveti introdus datele turistilor. Aceasta facilitate o vom efectua noi, in cazul in care optati pentru achizitionarea software-ului.

Feb. 28. 2014 Design – Noul Logo pentru aplicatia Tourma

Ian. 30. 2014 Feature – Introducerea optiunii Salvare baza de date – la versiunea comerciala – cu mentiunea ca acest fisier sa ajunga pe un alt sistem, sau dispozitiv USB extern (USB stick, USB HDD extern) . Se selecteaza directorul unde se creaza automat fisierul.

Ian. 29. 2014 Bug – Posibilitatea de a sterge clienti dezactivata, acesta, in cazul in care avea bon de comanda deschisa, ducea la imposibilitatea afisarii bonurilor de comanda.

Ian. 28. 2014 Feature – Introducerea posibilitatii de a introduce conditiile de renuntare in contract, acestea erau cu parametrii predefiniti.